بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


میلاد فخرالدینی:به خاطر تیم ملی به استقلال آمدم

میلاد فخرالدینی پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص حضورش در این تیم گفت: استقلال تیم بزرگی است و خوشحالم که قلعه‌نویی به من اعتقاد دارد و به این تیم آمدم.
وی در مورد رقم قراردادش هم خاطرنشان کرد: مسئله مالی برای من مهم نیست و می‌خواهم از استقلال به تیم ملی برسم و پیشرفت کنم. من خودم به گونه‌ای بازی می‌کنم که هر کجا باشم برای پیشرفت به میدان می‌روم.
فخرالدینی در مورد هم‌پستانش در استقلال هم تصریح کرد: صحبت خاصی با رقبایم ندارم اما من معمولا جایی می‌روم که  بتوانم همه بازی‌ها را بازی کنم.
وی ادامه داد: از استقلال و پرسپولیس راحت‌تر می‌توان به تیم ملی رسید و این برای من مهم بود که به استقلال آمدم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات،میلاد فخرالدینی،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com